Al 25 jaar ervaring in vormgeving en (visuele) concepten.
Als lerende was ik al geïnteresseerd in zowel vormgeving als marketing. Naast het grafisch lyceum en de kunstacademie volgde ik een opleiding marketingcommunicatie. Het was voor mij dan ook een logische stap om die in mijn werk te combineren. In eerste instantie deed ik dat als vormgever/dtp’er bij diverse reclamebureaus en vanaf 1999 als zelfstandig ontwerper.
In 2006 heb ik studio DIN opgericht. Daar gaf ik leiding aan meerdere collega’s, was ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de studio én creatief verantwoordelijk voor het werk dat de studio verliet. We deden de vormgeving en uitwerking voor reclamebureau L’eau en werkten samen met hen aan prachtige merken zoals T-Mobile, Interpolis, Sanquin, Beter Horen, Connexxion, Air Miles en Vattenfall.
Voor eigen klanten zoals de BankGiro Loterij, MultiCopy, IHC Merwede en Lidl maakten we een prachtige mix aan werk; van magazines tot identiteiten en van direct marketing tot verpakkingen. Allemaal naar volle tevredenheid en met goede resultaten.
Een eigen studio is mooi, maar er gaat ook veel tijd zitten in het operationele deel. Ik wilde me weer volledig kunnen focussen op wat mij écht energie geeft; concepten en vormgeving. Ik verkocht studio DIN en ging verder als zelfstandig creatief.
Mijn doel is om samen met opdrachtgevers de drive, de passie, het enthousiasme en het geloof in een product, dienst of merk zichtbaar en onweerstaanbaar te maken. Ik ben op mijn best in een open en prettige samenwerking waarin ik de ruimte krijg om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe ideeën en uitdagende projecten. Een keer bespreken hoe we samen iets moois kunnen creëren?