Deluxe Magazine Herfst

Concept en content voor het herfst magazine van Lidl

Role

Art Director, vormgever, concept

Services

Concept

Vormgeving

Fotografiebegeleiding

Content

In 2024 heb ik voor Lidl Deluxe Magazine bedacht. Waar we jarenlang uitsluitend food promoten in de magazines van Lidl, stelde ik hier voor om een combinatie te maken van non-food en food. Het pakte verrassend goed uit. Ik kon 'werelden' creëren waarin verschillende producten gecombineerd werden.

Case info

Alle ideeën van fotografie heb ik eerst geschetst om klant mee te nemen in mijn plannen. Om vervolgens met Mevrouw Mel en studio Voorhuis (beide fotografie) de beelden te produceren.

Volgend project

Volgend project

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.