Digitaal paasmagazine
Deluxe e-zine van Lidl
Role
Art Director, designer
Services
Concept
Design
Fotografiebegeleiding
"We gaan de folder dit jaar niet drukken, we gaan het digitaal doen…" Supertof om te doen. Vanuit Lidl internationaal lag er een styleguide. Maar aan mij de vraag om daar creatief mee om te gaan om een aansprekend e-zine te maken.
Een aantal beelden hebben we op locatie geschoten met Mevrouw Mel (fotograaf). En de recepten en sfeerbeelden in de studio van Voorhuis.
Case info
Voor de fotografie heb ik ook dit keer een plan geschreven. Waarbij ik met schetsbeelden klant mee kon nemen in mijn ideeën. Zo hadden we op de set een helder beeld voor ogen wat we zouden fotograferen.
Er was een sterke wens om vast te houden aan een internationale richtlijn qua vormgeving. Daar kon ik wel mee uit de voeten. Door de richtlijnen te omarmen en in mijn optiek te versterken ontstaan er sterke pagina's.