Lidl Ga voor Goud

Totaal concept voor een kerstcampagne

Role

Art Director, Design

Services

Concept

Vormgeving

Fotografiebegeleiding

Dit doe ik heel graag. Een totaalconcept bedenken dat toepasbaar is voor verschillende doeleinden. Van een magazine uitgave tot aan aankleding van een tram. Dit concept is breed ingezet tijdens de kerstcampagne van Lidl. Met het woord Goud was het makkelijk om invulling te geven aan verschillende productgroepen. De vormgeving leende zich goed voor een complete aankleding van uiteenlopende uitingen.  

Case info

Distrifood schreef het volgende over deze campagne: 'Concurrentie kan niet opboksen tegen Lidl'

HUIZEN - Met name de Superunie-leden leden kunnen niet opboksen tegen het kerstoffensief van Lidl.

Die conclusie trekt retailexpert Erik Hemmes na het bestuderen van de nieuwe kerstfolder van de discounter. ‘Ik zie het initiatief van Lidl vooral als een bedreiging voor de (regionale) grootwinkelbedrijven. Formules als Dirk, Vomar, Deen, Hoogvliet en Jan Linders kunnen hier niet tegenop’, zegt Hemmes.

Case info

Onderstaand enkele beelden van daadwerkelijke foto's en uitingen voor de campagne. Graag vertel ik je meer over dit uitgebreide project.

Case info

Het totaal van deze campagne is te uitgebreid om hier te laten zien. Ik hoor het graag als je meer wilt weten over dit project.

Volgend project

Volgend project

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.