Campagne logo's

Vormgeving voor verschillende campagnes voor Lidl

Role

Art Director, vormgever

Services

Concept

Concept

Vormgeving

Vormgeving

Visualisatie

Visualisatie

Sinds 2006 maak ik voor Lidl Nederland 3 a 4 campagnes per jaar. De Lente, Zomer, Herfst en Kerstcampagne is een terugkerende opdracht met jaarlijks een andere invulling. Het assortiment (delicieus/deluxe) is in de loop van de jaren aangevuld maar had een uitgebreide basis. Al 18X heb ik voor dit basis assortiment een andere concept bedacht, en de daarbij behorende invalshoeken om de klant te verrassen en te inspireren.

Case info

Enkel de logo's van de verschillende campagnes zijn hier zichtbaar. Ik laat graag het bijbehorende concept zien. Met de daarbij horende ideeën voor fotografie, indeling van magazines of aankleding van de winkel.

Volgend project

Volgend project

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.

— Koffie?

Laten we kennismaken. Je vindt mij op Westerkade 30 in Utrecht in creatieve werkplaats Druk, achter Koffie Leute. Beste koffie in Utrecht. Ik trakteer.